tisdag, april 13, 2010

Klockan börjar närma sig ett och det är dags för mig att lämna min kära mors bostad för att bege mig ner på stan med min inte allt för korta lista till Vasakronan. Är en hel del som behöver läggas till i beskrivningarna och dessutom fixas till. Ciggbrännmärken på toalettstolen till exempel. Några andra exempel är att det saknas plastdosa över kontakter, brännmärken i golven, ett fönster som känns som det ska ramla in och lite sånt. Hur som helst så vill jag inte bli ersättningsskyldig den dagen jag väl flyttar, så det är väl bara att gå dit & verka som en tjurskalle..

Undrar förresten hur det blir hemma i köket & sovrummet. Det skulle bli klart idag nämligen.. Och imorgon påbörjas hall och vardagsrum, och kanske toaletten. Härligt härligt! :)

Solen skiner ju för fan, varför sitter jag här inne? Nej, stan och sedan dejt med frugan och hennes dotter för att rasta barnen i lekparken. Kaffe känns för övrigt obligatoriskt idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: