onsdag, mars 03, 2010

Fan vad najs det är när man har hemmaslav som fixar sen middag tills man kommer hem. Och till efterrätt: Cheezrings och ölkorv. Fan vad jag är tjock av mig. Situps vad fan är det?

Sitter nu inlindad i ett lånat täcke i soffan och fiser som bara fan (schh! Säg inget, jag fiser i smyg!)

Förresten har jag inte fått någon ny vagn. Vart är alla mina snygga och svinrika fans som borde komma med presenter? Seriöst, ska man behöva fixa allt själv eller? :) Ge mig vagnen och jag ger er finfin BR-rabatt! Hoho!

Ahjust, till något seriöst: Trodde påsk var andra veckan i April men tydligen inte. Det är första veckan. Och då ska jag ju flytta, så nu är allt kaos. FAAAAAN! Måste ringa Vasakronan och vara supersöt imorgon! Nej, nu ska jag skönhetssova för jag jobbar även imorgon. Och efter jobbet ska mamma komma och hjälpa mig med att sätta blåslampa i röven på mig så jag kommer någon vart med packandet! :)

2 kommentarer:

  1. Men torsdag, dvs 1 april är ju inte en röd dag så det borde inte vara något problem med flytt..Eller??!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, kollade i en Norsktillverkad (eller nåt?) kalender föpr dom har röd dag då. Hehe, inmgen panik. Lugn bara lugn.

    SvaraRadera

Åsikt? Låt höra: