torsdag, februari 25, 2010

Jag har hakat upp mig lite på att skicka sms som låter lite norrländska om man läser dom. Det blir liksom lite roligare att skicka sms då (även om det var kul innan, jag är ju inte sms-kungen för intet liksom!).

En annan "kul" sak jag har för mig för tillfället är att jag anser att det är Emanuels uppgift att städa, servera vatten och hålla lägenheten i toppform här hemma. Tyvärr är det ingen som har sett röken av Emanuel sedan jag hittade på honom. Förresten uttalas det Manuel.

På väg hem från jobbet såg sms-konversationen med Oz ut såhär:
(Jag är rosa. Mannen är blå)

Hörrdu berit. Nu sitt ja på bussna,'
kaffe skull sitt fint dä!

My name is not Berit. I am
Emanuel and i will be serving you
coffe when you get home Miss.
xoxo


Jaaaaaa! Emanuel finns! På riktigt! Han har till och med smsat mig! Från och med nu får han sköta allt packande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: