lördag, februari 20, 2010

Jag bara sitter här, fast jag har massor att göra..
Adressändring så posten inte kommer vilse.
Byta dagis för minime. Jag vet att jag fick en viktig lapp med inloggningsuppgifter som säkert är till stor hjälp men vart tusan gjorde jag nu av den?
Flytta comhem (eller rättare sagt, säga upp!)
Prata med försäkringsbolaget så dom vet att vi ska flytta, och sedan höra hur det nu var med dubbla hyror och självrisk och grejer.
Sedan skruva ner alla hyllor och kleta igen hålen med klet som matchar väggarna. Dessutom har Haley lyckats riva av en del av tapeten som jag typ får.. limma tillbaka?!

Som om inte detta vore nog, så måste jag ju packa, tvätta, dammsuga, laga mat och leka med skruttkorvas! Det är inte lätt att vara spindeln i nätet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: