onsdag, februari 24, 2010

Idag på jobbet faller jag för frestelsen och köper godis för 20kr när jag inser att lösviksgodiset är snuskigt billigt. 49kr/kg på Kvantum och 39kr/kg på Coop. Hur kan man låta bli?
Emelie klagar lite på mig, eftersom att vi båda är rörande överens om att vi ska vara minst lika smala som alla hungriga modeller i sommar.
MEN så får jag ett så himla roligt sms när jag sitter på bussen på väg hem från jobbet.
Emelie är grön (grönt är skönt?!) och jag är rosa (för jag vill vara flicka!)

Haha köpte nyss godis för 120kr,
blir nog ingen bikinisommar ;)

Hahahahaha! Du skämtar va?
Smällfet is the way to be i
sommar, jag är lätt på! :)

Haha de är sant, vi får bada i
vassen :)

Ja, uppenbarligen! ..för någon
måste ju göra det med :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: