lördag, januari 02, 2010

Så har det åter igen varit alldeles tyst på bloggen. Inte ens ett pip från festen.. Typiskt mig att inte ladda på mobilen och vara fattig och inte kunna rapportera från nyår ens!

Efter China River drog jag med mig Kiozkar och Simon till Tilda och Rasmus (som för övrigt fyllde år) som höll i festen. Där var det proppfullt med okända ansikten. Festen flöt i alla fall på och vi hade det trevligt. På tolvslaget sköt vi raketer och smällare precis som man ska. Ovant att inte stå uppe vid slottet och skrika halsen av mig som jag gjort alla andra nyår, men vafan, man ska väl inte hålla på och fastna i samma gamla mönster!?

Det var inte ett enda taxibolag som ville svara i telefon och vi kom hem till Malin och Adde först efter fem-tiden på morgonen. Så det blev till att sova där. Lika bäst, vi hade väl somnat på vägen hem båda två säkert!

Vårat barn stannade kvar hos sin morfar och bonusmormor en dag till så vi åkte hem någon gång mitt på dagen och låg i soffan och slappade resten av dagen. Mitt i Oceans Eleven somnade jag och sov till klockan ett på dagen. Sjukt utvilad och nöjd. Känns som en evighet sedan jag fick sova ut! Sen kom i alla fall Haley hem och ända tills hon somnade körde vi rejs och lekte nonstop i hennes rum. Att leka med henne har nog varit det allra bästa på länge! Har ju Inte vart ledig så vi kunnat leka på trehundrafemtioelva år!

Nu spelar Oz och Simon tv-spel. Jag var med en stund, men gav upp då jag nästan vart lite sur bara för att jag är så totalt jättesämst i jämförelse med dom.. Dom borde spela dåligt, bara fär att vara snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: