torsdag, januari 07, 2010

Jaha.. Och hur var filmen?
Jo, har man läst boken är den ju självklar. Men har man inte läst boken kan jag tänka mig att den är lite otydlig? Eller så är det bara jag som tycker det för att jag saknar lite detaljer. Fast annars kan jag tillägga att dom detaljer som finns är helt sjukt klockrena!
Där emot när hon sitter i sitt rum och tiden bara går, det är bara tomma sidor i boken. Det står månaden högst upp. Sen är det tomt. Tomt som hela hennes liv. Precis som i filmen. Tomt i hjärtat.

När Edward först syns i bild blir det nöjda suckar och jubel i publiken. Men sen när Jacob dyker upp i bild utan tröja, vissel vissel! Jag läste att han pumpade till sig rejält många kilon (typ 20nåt!?) i rena muskler till filmen. Det + att han klippte av sig håret = het, hetare, date under täcket!
Fast jag är ändå hemligt kär i Edward.. Eller hemligt och hemligt..

Äh, jag ska inte ljuga, det här kommer säkert trigga igång min besatthet igen. Jag vill läsa böckerna på engelska för att bättra på språket lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: