fredag, januari 08, 2010

Fick ett såntdär hoppsan- jag-skickade-visst-fel-sms-till-fel-person,-vem-är-du-ska-vi-ligga-sms idag. Du vet någon mupp skickar på måfå sms till någon och hoppas att det är någon som är villig att ses?! Ett sånt tror jag att det var i alla fall. Konversationen gick till så här (Jag är rosa som flickor, han är blå som pojkar).

Läget? Händer i helgen?
Hm, vem?
Det är nicke ju.
Haha, vilken nicke? Sorry..
Hmm jonsson
Jag tror inte jag vet vem du är
Hmm vem är du?
Sara / Kela
Va? Är du sara?
Jag fattar ingenting, vem är du?
Nicke sthlm.
Alltså, borde jag veta vem du är? Är jag helt förvirrad nu alltså?
Ha ha jag är också förvirrad. Hmm vart bor du?
Uppsala. Vart fick du mitt nummer från?
Jag har ny mobil. Min förra försvann och har inga nr kvar. Skulle till en kompis och hamnade hos dig. Vem är du?
Haha, jag är Sara från Uppsala. Du kanske borde kolla efter din kompis på eniro eller nåt?! Och lycka till med det och ha en trevlig helg då!
Tackar. Ps. Hur gammal är du? Ds.
93, har precis skaffat mig min första mobiltelefon. Asballt det här med att kunna ha telefonen med överallt!
Ha ha ha
Och textmeddelanden i telefonen, vilken sensation! Det här med nymodigheter är finfina grejer!
Ja verkligen. Totalt galet.
Jo det vill jag lova! Och så väldigt mycket smidigare än röksignaler och morse!
Som fan.

Hoppsan, precis när han trodde att han skulle styra in en "vilken fin ålder, ska vi inte ses, jag har inget att göra i helgen", så gjorde jag en helomvändning och kände att nej, jag är inte sugen på att bli uppraggad av en okänd mupp via telefon & sms. Sorry. Lycka till med nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: