onsdag, januari 20, 2010


Det var en förvånad dagispersonal som mötte mig och Haley innanför dörren i morse. Haley gapar och skriker för fulla muggar och dagisfröken 1 säger 'VA?! Är det DU som låter Haley!? ..det var nog första gången'. Under hela tiden skrattar jag så jag nästan kissar på mig, i famnen bär jag på Haley. När vi kommer till Haleys avdelning möts vi av ytterligare förvånad personal. 'Är det sant, är det Haley som låter så där?!' Jag som fortfarande skrattar berättar att Haley gav mig onda blicken när hon inte fick åka mer pulka för att vi skulle gå in på dagis. Då skrattar även personalen. Aldrig har väl dom varit med om att hon låter så. Knappt jag heller, i alla fall inte för sen sån grej som pulka.. Jag skrattade nästan fortfarande när jag kom på bussen.. Ojoj, det här blir nog en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: