måndag, december 21, 2009

Nu har mannen från Uppsalahem varit här. Så här sa han: "Ja det är ju inte erat badrum som luktar, så det är väl en död råtta i ventialtionen eller nåt. Det går över efter några dagar i så fall". Då tyckte jag att det redan gått några dagar. "Jag kan inte göra något om det inte är erat badrum som luktar, jag kan ju höra med ventlilationsgrabbarna men det kan ju ta ett tag jag vet ju inte hur mycket dom har att göra".

Tack för hjälpen. Ingen hjälp alls. Seriöst, han hade väl ändå kunnat lyfta på luren och bett någon komma hit och kolla?! Jag har inte duschat på flera dagar. Jag har varit magsjuk och febrig och svettats. Och jag kan bara inte vara där inne, lukten sätter sig i håret, kläder och säkert på huden med. Jag vill ALDRIG ha den stanken på mig!

Så sa jag till honom "Jag sätter hundra spänn på att grannarna vägg i vägg är döda, för det är knäpptyst och dom låter alltid". Så säger han att "Jaha, men det är inte min uppgift att hålla koll på sånt och knacka dörr fattar du väl". Nej, inte menade jag väl det heller, men någon STINKER ju, ska jag behöva leva såhär?!

Jag ska ringa mamma och kolla om jag kan åka dit och låna hennes dusch. Fyfanochmegablä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: