måndag, december 14, 2009

Något många inte vet om mig är att jag är förjävla mammig emellanåt. Till exempel så skulle jag ha lekt med min kära vän Malin innan hon började jobba idag. Jag skickade ett sms när jag vaknade, och så skickade jag något eller några till under dagen, men hon har fortfarande inte hört av sig. Det är inte riktigt likt henne! Tänk om hon typ aldrig vaknade?
Tänk om både Malin och Adde ligger döda i sängen, katterna döda på golvet och ingen förutom jag bryr mig och tycker att det är konstigt?! Dom kanske hade en gasläcka i lägenheten (tror för visso inte att dom har gas) under natten och bara stilla somnade in?

Min inre dryglomorsa säger åt mig att jag ska fortsätta vara orolig, så jag tänker följa henne, den inre oroliga dryglomamman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: