tisdag, december 22, 2009

Efter en lite lätt hektiskt dag på jobbet kom mina kära pappa och hämtade mig med bil. Lyxigt värre säger jag som slapp åka skitbuss och stå och vänta i kylan i trehundrafemtioelva jättelånga sekunder. Eller minuter, vem vet
Vi åkte i alla fall hem till mig för att koka ihop värsta kalashärliga tacomiddagen. Pappa, Anna, småttisbröderna Nicklas och Linus och även Emil var här. Och så klart Ozkar och Haley. Nästan fullt hus!


Jag smällde som vanligt i mig alldeles för mycket mat så att jag blev tjock och go' om magen. Sedan kunde jag inte låta bli att smälla i mig lite chokladask-choklad och min egna choklad, och dessutom dricka massa glögg.. Så nu ser jag ut som om jag är i nionde månaden eller nåt.. Men äh, det går väl över lagom tills det är dags att bli dunderhungrig igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: