söndag, november 01, 2009

Jaha, igår jobbade jag hela dagen, för att sedan bli upphämtad av Anna (så jag skulle slippa gå själv i mörkret) och sedan drog vi till Linda. Där bjöds det på thaimat, starkt kan man säga! Men gott!

Vi förfestade till midnatt, och sedan drog vi ner på stan för att träffa Malin och några till. Efter typ hundra år av velande hamnade vi i alla fall på Kalas. Alltså, seriöst, Kalas? Jag som hade lovat mig själv att aldrig sätta min fot där! I alla fall, om någon undrar så hade mitt sjätte sinne rätt, vilket skitställe! (Ursäkta om någon tar illa upp).
Hur fan tänkte dom när dom byggde det där stället?
Några spontana tankar:
1. Hur fan skulle man ta sig ut om det började brinna?
2. Varför har dom smällt upp plywood-skivor lite spontant här och var? (Är det ens färdigbyggt?)
3. Och varför i herrans namn har dom byggt korridorer inne på hela stället?
Jag kan fortsätta smutskasta det här stället,men jag tänker inte göra det, för varför skulle jag ödsla mer av min tid på att förklara för er något som ni säkert redan fattar, det är skit!

Ölen slank ju såklart i, och jag var på ganska bra humör för att jag ville vara det, men en gång och aldrig mer! Helt klart bojkotta Kalasskiten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: