tisdag, november 24, 2009

Jag vill inte verka gnällig eller så (även fast jag ibland överdriver pyttelite, för att verkligen få folk att förstå hur synd det är om mig) men jag har faktiskt skitont i armen!

I söndags vaccinerade jag mig tillsammans med Ozkar och hans mamma, Cristin. Hon hade, riddare på vit springare som hon var, lyckats lura till sig såna där luriga biljetter åt oss på morgonen.
När jag satt där inne i det lilla båset och skulle bli huggen av vaccinationstanten så pratade hon med mig som om jag var typ.. en treåring! Eller typ som att jag var sju eller något. Skitläskigt!

Jag är galet spruträdd, men det läskigaste av allt var helt klart vaccinationstanten! Okej, jag hade mössa på mig för att jag inte orkade fixa håret, och jag var osminkad.. Men bakis som jag var så stank jag ju fan som en hel spritbutik! Hon måste ju ha kunnat plussa ihop ett plus ett? Att Haley sa mamma till mig var tydligen inte heller något som gjorde att hon fattade att jag inte var fem.. Hur som helst, jag har ont i armen, fortfarande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: