torsdag, november 05, 2009

Idag fick jag sovmorgon. Mina kära lilla dotter försökte i och för sig väcka mig redan vid halv tio, men jag lyckades somna om och blev väckt igen vig kvart över elva. Lyxigt värre! Och behövligt, om man nu ska jobba trots att man är sjuk så behöver man faktiskt ladda lite batterier då och då..

Sedan har jag både tagit en långdusch, och badat! Alltså, på en och samma gång, har nog aldrig hänt tidigare! Känner mig nästan lite friskare!

Vandrade i det härliga snöovädret till Gottsunda centrum för att kolla om kön till vaccinationen var lång.. Det var den inte, vaccinet var tvärslut! Så det fick bli gratisglass (ICA bjöd på två paket) och ett paket kaffe till herrn som tidigare skrek "Alltså, jag måste ha kaffe, annars dör jag!".
Och så laddade jag telefonen. Jag avskyr verkligen att inte ha pengar på luren, känner mig fast i typ 1800-talet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: