söndag, november 08, 2009

Haley sover middag och jag sitter i soffan och ser på tv. Det är Biggest Looser. Snacka om att man blir peppad att ge sitt allt. Dom kämpar ju helt galet hårt! Bränna fett ultra delux liksom!
Jag hade helst velat gå ut och jogga eller så, men jag vet inte om Haley tycker att det är så roligt att sitta i vagnen och typ få regn i ansiktet. Dessutom är det snart mörkt, och då är jag inte så sugen på att gå ut ensam med en liten i Gottsunda. Tragiskt, men sant!

Nej, det blir hemmaträning i vardagsrummet istället. Och efter det ska jag köra en söndagsklassiker; homespa med Haley som brukar dränka hela badrummet. Tvätta lite, måla naglarna, torka golven och sen ikväll köra tvtittarrace i soffan. Jag älskar söndagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: