tisdag, november 03, 2009

Förresten så ska jag jobba imorgon igen. Och för femhundrafemtioelfte gången missar jag föräldrarträffar och annat viktigt på dagis. Imorgon är det föräldrarfika, under dagisets öppettider, så att man kan vara med och kika på vad barnen gör, vilka dom leker med och en massa annat. Men såklart så är det ingen som kan jobba istället för mig imorgon. Så himla typiskt!

Det känns som att jag inte har någon koll på vad hon lär sig på dagis, vad dom har för rutiner eller någonting alls. Blä! Det är skittråkigt! Mina bajskorviga arbetstider gör att jag missar så mycket!
Äh, jag blev nästan en hel månadslön fattigare idag. Är sjuk och låg. Jobbar fast jag borde vara hemma och bli frisk och missar saker som är betydelsefulla för min dotter (och där med mig!). Sånt gör mig låg.. Hm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: