torsdag, november 12, 2009

En sista grej innan ni blir "av med mig" idag: Såg den där läskiga filmen som mannen alldeles riktigt hade införskaffat olaglig väg (handen upp alla som bryr sig). Paranormal Activity hette den (om jag inte har fel en gång till..).
Var den verkligen läskig då? Ja, det tycker jag. Alla filmer som filmas med bara en enda dålig kamera blir liksom läskiga, Home-made-känslan får det liksom att kittla till lite extra i skrämsernerverna! Tjejens panik i filmen smittade dessutom av sig på mig, och när två tredjedelar av filmen hade avverkats så bestämde jag att vi skulle tända en liten lampa i ena hörnet.
Inte jag-kommer-att-dö-i-skräck-läskig, men fortfarande så pass att jag lät bli att gå upp och kissa mitt i natten även fast jag behövde..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: