söndag, november 15, 2009

Definiera ordet nörd?! Kollar man wikipedia säger dom att "det är en person som har ett fixerat intresse eller intresseområde. Nördar intresserar sig ofta för teknik eller naturvetenskap (ex datornörd, biologinörd eller schacknörd) men ordet är flexibelt och exempelvis kan man ersätta audiofil med ljudnörd eller kalla den som gillar Counter-Strike för cs-nörd".

Vad jag nu undrar är alltså om man kan kalla mig för Twilight-nörd? Köpte enbart Aftonbladet här om dagen för att man med Aftonbladet kunde köpa deras bilaga och med bilagan kom en extra bilaga på 34 sidor.. Bara om Twilight och New Moon. Nörd, rikght?

Oz påstår att det är för att Robert Pattinson är så fruktansvärt ät-mig-snygg. Men det är itne det, jag är lika mongoliserad gällande böckerna! Det suger i mig mer än rökning! För helvete, jag är ju inte tretton heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: