måndag, september 14, 2009

Kalas dyker upp lite här och var och därför bestämde jag mig för att googla deras hemsida. Ingen träff. Sökte på "nattklubb, kalas, uppsala". Hittade högst upp på restultatsidan ett blogginlägg från Fredrik Andersson, efter det kom flera sidor som visade alternativa barnkalas.

Efter några sekunder till hittade jag i alla fall sidan. Lite rörig för min smak men låt gå.
Så kollar jag in restaurang-delen, eftersom att det stod i inbjudan att det skulle vara "attraktiva priser". Alltså, menyerna går inte att öppna/läsa, även fast sidan låter mig luras till det. N¨ågra preser finns verkligen inte att hitta. Inte ett ord om åldersgränser, eller jag kanske bara missade det?

Kalkon säger jag. Precis som med People känner jag mig sjukt misstanksam och känner mig rätt säker på mig själv när jag säger att det inte kommer att bli någon lockelse för mig. Snacka om att jag lyckades tajma alldeles rätt när jag vart gravid precis samtidigt som Seven stängde, hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: