tisdag, september 15, 2009

Jag har alltid lite svårt med att disciplinera mig själv. Det är delvis därför jag aldrig ordentligt kommer igång med något. Som till exempel träningen. Men så hittade jag (eller jag fick hjälp att hitta) en sida som kändes som en riktig guldklimp. www.styrkeprogrammet.se.

Man kan söka efter olika övningar. Till exempel så vill jag träna magen, med en pilatesboll på en medelsvår nivå. Och vips, den hittar tolv övningar. Och så har övningarna små videoklipp, så man kan se övningarna bli utförda (så slipper man göra en massa fel). Tyckte jag om övningen? Ja, då kan jag bara lägga till den i mitt aktuella program. Skitsmidigt!

Hamnade på bokmärken fortare än illa kvickt! NU, nu känner jag att jag ska ta tag i det här. Och, jag har faktiskt yogat mig i en halvtimme idag! Imorgon ska jag jobba och cykla hem efter jobbet. Ska slå en signal till Linda och försöka tvinga med henne på en powerwalk, brukar inte gå något vidare, men håll tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: