fredag, september 25, 2009

Idag har förresten varit en bra dag. (förutom att jag glömde mina hemnycklar i sufletten på Haleys vagn, och där låg dom hela dagen utanför dagis.. hjärtinfarkt!)

Köpte ett par svarta stövlar på din sko. Lite "fodrade", vilket är bra för jag fryser i princip jämt! Så inhandlade jag ett par behövliga svarta tights på hm. Knallrosa örhängen att matcha nagellacket med också. Haley fick ett par lacktights, och så fem långärmade t-shirts så hon slipper gå naken till dagis!

Imorgon blir det Oktoberfesten för hela slanten som gäller! Fast innan dess blir det ett rejs i lekparken (om vädret tillåter), en vandring till affären för att fylla på bakis-förrådet till Söndag och så ska jag göra 3 x 100 situps (Malin har lovat mig en killersnygg mage!).

Sov så gott, nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: