söndag, augusti 30, 2009

Skrev inget igår. Man kan lugnt säga att jag inte riktigt var på topp. Bakfull som ett as. Hade ångest på jobbet. Känns skit att man inte pallar göra sitt allra bästa (med risk att man kanske kräks på heltäckningsmattan). Hur som helst så överlevde jag gårdagen, somnade direkt när jag kom hem. Men till följd av drickandet dagen innan så drömde jag en massa konstiga drömmar, så jag känner mig fortfarande inte utvilad, fast jag sovit mellan nio och sju i morse.

Ska strax dra till jobbet igen. Solen skiner idag så det blir till att cykla. Känns sjukt tungt just nu men. Eller fan, måste kolla upp några grejer, kanske åker till Stockholm senare, och då vill jag ju inte lämna cykeln i stan. Nåja, tanken är den att jag ska vara hurtbulle lite idag i alla fall..

Hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: