torsdag, augusti 20, 2009

Ska strax åka iväg till jobbet. Har tjatat till mig skjuts idag.
Snoozade i fyrtiofem minuter i morse. Vaknade tillslut av att Haley tyckte att jag skulle gå upp. "Mamma.. Hej hej.. mamma!" Så stor hon bredvid mig vid sängkanten och klappar (slår) mig i ansiktet och tycker att jag ska vakna. Först trodde jag att jag var försenad, men så kom jag på att jag börjar 45 minuter senare än vanligt idag.. Så då ligger jag på plus/minus/noll. Och med skjuts till jobbet, som går väldigt mycket fortare, hade jag helt plötsligt en massa tid över. Synd bara att jag inte visste det när jag stressade på mig mitt ansikte och studsade i mina kläder..

Det hörs barnskratt från soffan. Tänker försöka vara med och leka lite innan jobbet, tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: