söndag, augusti 23, 2009

Låter kanske inte så lite oseriöst när jag säger att jag smuttar på ett litet glas rosévin samtidigt som jag spanar runt bland lite jobb..
Blir ju med största sannolikhet arbetslös efter jul (eller okej, jag kanske får vika varannan lördag, eller vad jag hörde.. luddigheterna är enorma, jag måste verkligen ta tag i och försöka få några riktiga svar, alla verkar veta saker utom jag, men alla vet olika.. Inser att jag faktiskt inte alls har koll på det där sjukigheterna som pågår på jobbet..).
Visst är jag jätteglad att det är så att Annika kan komma tillbaka till jobbet. Men självklart är det tråkigt för mig, eftersom att jag blir utan jobb då. Men man kan ju inte både ha kakan och äta den, som det så fint heter..).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: