söndag, augusti 16, 2009

Jag satte mig vid datorn för att kolla Facebook och bilder från URF. Så såg jag att jag hade fått ett meddelande från en kompis, Viktor. Det var ett sånt där "ladda ner min senaste produktion gratis-meddelande". Jag klickade på länken men min dator hade inget värstingljud. Och så tänkte jag "Bizarre från D12, han är ju rätt stor, läser jag verkligen rätt?". Så jag Googlade Viktor Ax och hittade hans sida på första länken.
Och så vart jag jätteglad. Han jobbar uppenbarligen rätt hårt och börjar nu komma lite längre med musiken. Jag minns när han gjorde låtar om oss i gänget för jättemånga år sen. Jag blir liksom glad för hans skull. Bra där Viktor, keep up the good work!

KOlla in Viktors sida här: http://www.myspace.com/viktorax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: