torsdag, juli 30, 2009

Värst då, jag verkar bli tjatig idag..
Jo.. Elin, stans supergravidaste kvinna, var ju beräknad för flera dagar sen. Den 17:e, om jag inte minns helt fel, vilket jag säkert gör, men det var beräknat do-datum för länge sen i alla fall. Hon var liksom stor nog att se ut som att det var dags när hon hade gått halvtid, så den som inte sett henne, ni kan ju bara gissa vad stor hon är nu.

Jag blir liksom orolig när hon går över tiden så mycket.. Fatta vad hennes baotabebis kommer väga. Hon kommer ju inte kunna gå på flera veckor stackaren! Jag vet inte hur hon själv ställer sig till det hela men jag hoppas för hennes skull i alla fall att dom tar inne henne idag och snittar henne! Alla vet ju att bebisarna växer merst i slutet, och det kan inta vara skönt att klämma en sexkilosbebis!

Nu fick jag sms från kvinnan, snacka om tajming. Tydligen blir det en igångsättnin inom en snar framtid och bebisen inte behagar komma ut på egen hand.. Och redo säger hon sig vara med. Inte så konstigt. Åh, jag håller bara tummarna för att allt går så bra et bara kan gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: