söndag, juli 26, 2009

till Västerås


Nu sitter vi i bilen på väg till Västerås för att hämta våran underbara dotter hos sin farfar och bonusfarmor. Susanne, Haleys bonusfarmor, fyller dessutom år imorgon så vi ska fria henne lite dessutom. Dumma som vi är har vi ingen present. Får se om vi hinner stanna och köpa en blomma i alla fall.. Känns skitdumt annars! Jag och Ozkar är lite osams för övrigt. Som vanligt om jag hittar något litet att bli arg för kombinerat med att jag är röksugen så kommer alla mina andra spöken fram. Alla andra saker jag egentligen också är arg över kommer fram och det blir ett jävla liv.. Tråkigt, men eftersom att problemen aldrig försvinner (eftersom att det alltid är samma saker jag blir arg över) så blir jag bara mer och mer arg för varje gång! Fast vi börjar visst bli proffs på fasadlycka.. Om det nu är en bra egenskap..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: