tisdag, juli 28, 2009

Semester.. Jippe?!

Nu har mer än halva semestern gått och det känns inte alls så kul som jag hade hoppats. Solen gömmer sig än och regnet forsar ner. Och inte händer det mycket heller.. Jag vill bada, slappa och vara utomhus, inte vara inne och städa varje dag!

Idag ska jag lära mig att skejta, eller åtminstone lära mig att inte ramla av och bryta benet. Och sen vill jag hitta ett par supersvintajta jeans. Alla mina har blivit för stora. Det är ju kul i ocg för sig, men om jag inte hittar några nya byxor blir jag galen!

Haley har smygit sig in mer och mer i en trotsålder. Jag håller på att bli galen. Om jag någonsin skulle bli tacksam över att inte kunna se någon, så jag slapp tjata hela tiden, så skulle det vara nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: