onsdag, juli 01, 2009

Sådan mor, sådan dotter!

Helt plötsligt börjar Haley skrika ute i hallen, slår på något och verkar skitarg. Jag går dit för att kolla vad det är som står på.. Jo, där står hon med krokodiltårar i ögonen, skriker så hon blir röd i hela ansiktet och är skitarg för att min garderobsdörr är stängd!

Det är nämligen så att min garderob är tillräckligt stor för att kallas "förråd". Och där inne älskar Haley att vara för där finns det skor, skärp, väskor, hattar, underkläder och andra kläder och lite annat som inte har någon annan stans att bo. Med andra ord, paradiset för någon som älskar att stöka runt!
Jag kunde inte sluta skratta, hon såg så kul ut! En liten jättesöt miniatyr som står där i blöja och är skitarg, för en struntsak. Hon är så himla lik mig, det är helt sjukt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: