torsdag, juli 23, 2009

Idag har varit en lång dag. Haley tyckte att alla skulle upp vid fem. Jag misstyckte och försökte in i det sista att hålla henne kvar i sängen, men vid sex gick det inte längre. Annars brukar jag ha ett ganska bra morgonhumör men idag.. Icke!

För övrigt idag så har jag städat en del. Tvättat och skrubbat hela badrummet. Diskat lite till. Samlat på mig sopor när jag rensat lite här och var. Fy vad tråkigt det är med semester när inget händer! ..jag vill göra annat än att städa och bara vara!

En jävla Husein-jävel håller på och messar mig. Påstår att jag skickat sms till honom förra veckan. Alltså, han ringde mig förut och var cpdryg. Hur fan hittade han ens mitt nummer? I alla fall så slutar han inte skicka sms och jag kommer att söka upp honom och kräkas på honom om han inte ger sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: