torsdag, juli 09, 2009

God natt!


Ska hoppa i säng strax. Var tvungen att kolla på Fringe, och sen städa lite innan det var dags bara. Såhär ser jag faktiskt ut på riktigt, utan klet i fejjan alltså. Jag måste bara berätta om en sak som stör skiten ur mig innan jag ger upp för idag; det handlar om 3's reklam. Den där när han får en mobil i fickan. Jo, dom möts utanför dörren. Hon släpper ner en telefon i hans vänstra ficka. Dom ler mot varandra. Sen är han på krogen, beställer vin och så ringer det. Det är om honom det ringer. Och så tar han upp mobilen ur höger ficka! Fel ficka! Hur tusan jan man göra ett sånt basicfel i en reklam?! Det stör mig, gör om gör rätt! Förut, för typ två år sen var det någon annan reklam som också var fel, minns inte längre vad det var men till slut störde det mig så mycket att jag var tvungen att höra av mig till företaget.. Blir kanske tvungen att göra det igen.. Alltså, är det inte lite pinsamt av ett företag att göra så fel?! Det tycker i alla fall jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: