lördag, juli 11, 2009

Födelsedagar!


Det är till att börja med inte lätt att fota sig själv i en snygg vinkel när man inte vill att någon annan på bussen ska se att man fotar sig själv.. Så. Varsågod, en tjockisbild! Jo, idag fyller min vän Linnea år, 23 närmare bestämt. Linnea är en typisk såndär kompis som man inte måste hänga med varje dag för att fortfarande vara kompis med. Vi kan ha uppehåll från varandra i flera månader, men när vi ses är det som vi setts varje dag.. Hur som helst, grattis till henne idag! Och så till det jag inte fick sprida så mycket vidare.. Bella och Henke fick en flicka! Hon skrev att hon inte hade så mycket pengar på mobilen, antar att hon inte vill göra någon besviken eftersom hon inte kan skicka till alla. Men jag skickade till henne det första jag gjorde när jag fick barn så nu var det typ 'paybacktime'. Så den som läser det här och inte visste, bli inte ledsna. Shit, jag vet när Haley kom, mina pengar var nästan också slut på mobilen och jag kunde heller inte göra alla nöjda.. Och sen så orkar man inte heller. Man är ju fullt upptagen med att vara störtförälskad i sin nya bebis! Det är så roligt att alla får små flickor, även om dom kommer undra vart tusan alla pojkar är när dom blir stora, haha. Undrar vad Elin tänker klämma ur sig.. Åh, jag vill bara träffa min nya mammakompis, beundra deras alldeles säkert skitsöta nya tillskott och sniffa lite bebisdoft! Det är ju så jag blir alldeles bebissjuk själv.. Nej, nog talat om detta, jag fick ju faktiskt order om att inte sprida för mycket, även om nu det här var för stort att hålla inom mig :) Stort grattis och mycket lycka till! (Undrar vilket namn det blev nu..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: