måndag, juli 13, 2009

Alicia, kanske världens sötaste (efter Haley, såklart)

Jag hittade en förtjusande vacken liten flicka på webbisar i morse. Hade visst kunnat sett henne redan igår men min mobil hade ljudet av så jag har varit isolerad från omvärlden på min första semseterdag.

Flickan på bilden heter i alla fall
Alicia och är bland det sötaste jag sett på länge. Sen att hon är Bella och Henriks dotter gör ju inte saken bättre! 3070gram & 49ck om jag inte minns helt fel. En liten pyttelitis alltså! Haley brevid henne hade ju sett ut som ett baotamonster med sina 3550g och 52cm (om jag inte minns fel igen).
Nej, jag ska sluta skvallra.. Var liksom bara tvungen att visa upp henne lite. Jag fick en sån himla bebissjuka när jag såg bilden! Hoppas att Bella får långtråkigt så att hon vill leka med mig i veckan så jag får bebisspana. Och sniffa, hihi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: