fredag, juni 05, 2009

Stopp! Vänta!


Alltså, folk som kör buss i Gottsunda är över lag helt körda i skallen. Kanske är det så att samma nisse kör samma busslinje varje gång (i så fall ber jag alla andra om ursäkt). Vid min hållplats är det alltid någon stackare som kommer springandes och får bussdörrarna stängda precis framför näsan. Lag anser att det bara är för att jävlas som den som kör bussen gör så. Personen som står där utanför har ju egentligen hunnit. För dom är väldigt snabba på att stänga dörrarna. Om man inte kastar sig på om man är siste man på kan man nästan bli klämd i dörren. Jag blir bara så irriterad på att vissa är så himla dumma. Det tar väl inte många sekunder att öppna och stänga dörrarna igen?! Och sen så vill jag tillägga att alla busschaffisar absolut inte är dåliga! Igår åkte jag först buss men han som har en egen facebook-fanclub, hur trevlig som helst. Hälsade alla att ha en bra dag när dom gick av bland annat. Och sen när jag hade bytt buss i stan och klev av i gränby så insåg lag att min korthållare var borta och lag trodde lag tappat den på bussen.. Så den busschaffisen ringde till någon ansvarig som i sin tur ropade ut till alla bussar och frågade om dom hade hittat min korthållare. Jättesnällt tycker jag att han engagerade sig i mitt problem! Men hur som helst, han eller dom som kör buss nummer 8 vid niotiden ut ur gottsunda, han är ett jäkla rövhål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: