onsdag, juni 03, 2009

Stekt och galet sugen på godsaker!

Är blek som ett spöke och gjorde ett försök att lägga mig i solen på balkongen. Eller ligga och ligga, jag halvsatt i fåtöljen snarare. vet inte hur länge jag satt, men vild gissning skulle vara tio till femton minuter. Sen vart det för varmt, men allra helst för tråkigt. Att bara sitta rätt upp och ned och bli grillad är inte så värst roligt tycker jag. Och att läsa blir för ljust, plus att det skuggar hela ansiktet.

Så jag gick in och satte mig vid datorn. Typiskt. Och hela tiden är jag sugen på något. Choklad helst. Och mest av allt vill jag ha det i stora stora lass! Tror jag har en burk oliver i kylskåpet, ska försöka bli lite sugen på dom istället.. Det här med nyttigare alternativ är inte heller min grej. Jag är sugen på feta chips, massor av choklad och lite tårta. Vad är då ett äpple eller en banan i jämförelse?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: