onsdag, juni 24, 2009

Städgalna gäster

Igår kom Morgan och Susanne över för att hämta en grej jag lånat av dom, och så ville dom ha kaffe. Med sig hade dom fikabröd. Men istället för att skära upp bullbitar började Morgan att diska undan på bänken, samma sak med Susanne.

Alltså, jag hade tänkt ta tag i städningen, men jag hade ju haft vattnet av!? Det gick inte innan dom kom, det var bara tur att det fanns vatten att göra kaffe med.

Hur som helst, jag har lärt mig att skopa med några kilo salt med allt som händer, så jag slipper bli irriterad över saker. Dom menar väl, och jag fick ett rent kök och ett rent badrum. Dom diskade till och med ur boten på soppåsen! Hahaha, snällt, och knasigt!

Tyvärr missade jag att dra ner på stan, hade tänkt möta upp Adde och Malin, men det var nog glömt och förlåtet rätt fort för vi hittade på annat senare iaf. Mer om det senare.. Liten hint: Jag har slitit upp min ytterdörr inatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: