tisdag, juni 23, 2009

Elektonik-kärlek!

Idag, tror jag i alla fall, ska jag hämta min telefon. Det står om man söker på service att den är utlämnad från service.. Det måste väl betyda att man kan komma och hämta den? Ska ringa dit sen och kolla. Håller på att dö utan den!

Hur tusan blev det så att jag vart beroende av en telefon liksom? Hur klarade man sig för tio år sen utan en telefon med färgdisplay, musik, internet, mms och bloggfunktion? Och hur klarade man sig innan telefonen fanns alls?

Den gamla tiden (innan allt som finns nu) måste ha varit himla omständig! Och vad jobbigt det måste vart att kommunicera! Att sicka brev som kom fram två månader senare liksom. Och innan klockan, JOBBIGT! Jag kommer fram den 18 mars, nej just det, vi kan inte mäta tiden, jag kommer när jag kommer. Ursa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: