fredag, maj 08, 2009

sverige - canada


Sverige borde verkligen lära sig att spela mer som canada! Snabba som bara fan. Har alltid en spelare i ryggen. Alltid mycket skott på mål. Dom slöar inte runt pucken som Sverige har en tendens att göra. Canada spelar alltid som om dom alltid körde powerplay. Dom känns alltid fler för den är vassare än sverige. Jag blir så förbannad och jag ser på hockey, Ozkar sa 'nu blir du sådär svart i ögonen igen och svär som bara den'. Men nu är jag from som ett lamm, när det inte finns sovande barn i närheten och jag har en öl i handen skriker jag av ilska! 'upp för fan! bort från egen zon! Passa då jävla pucko, döda dom där förbannade grisarna!' ..och så vidare. Hockey är adrenalinkick som heter duga! Skriver nu, mitt i matchen för att Sverige har en tendens att göra mål när jag tittar bort, hoppas det funkar nu med. Blundar gärna en stund för lite mål! Kom igen nu sverige, mer på mål och mindre passning för fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: