söndag, maj 03, 2009

Söndag 3 Maj 2009

Idag? Hängt hos mamma, grillat utanför vid grillen och såklart fotat en hel del. Köpte en digital systemkamera igår så efter att batteriet var laddat och min balkong fylldes med folk vart det en hel del bilder tagna av mig och alla andra pillsugna wannabe-fotografer.
Igår spelade Ozkar och Svempa gitarr och vi andra sjöng samtidigt som det konsumerades lagom stora mängder alkohol. Allt hände på min nyfixade mysiga balkong.

Idag har det grillats som sagt. Skönt att komma igång med utomhusaktiviteter efter att ha suttit innomhus i ett halvår och möglat. Grannen erbjöd oss grillkol och tändvätska, vi behövde inget men det kan vara bra att veta till någon annan gång, haha!

Nej, jag är för trött för att ens kunna tänka. Tvätta av sig och hopp i sängen lägger jag min röst på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: