torsdag, maj 28, 2009

Räkningarna betalda & klara!

Sådärja! Så hade jag betalat mina räkningar. Bara att njuta av resten av pengarna (inte så mycket att njuta med för visso..). Aj, kom precis på att jag glömde föra över 300 till Pär. Så himla typiskt jag. Ska alltid glömma något!

Gjorde en kraftansträngning och tänkte påbörja att städa min garderob nyss men stötte på ett hinder efter bara en minut. Låset till min brudkista som jag fick av mormor när jag fyllde 13 är paj. Trasigt, alltså. Så jag fick ett smärre vansinnesutbrott, kastade saker omkring mig och morrade (som sagt, Wasabrödsreklamen!). Så nu sitter Ozkar i min garderob och försöker lösa problemet.
Då får han känna sig lite manlig som fixar och jag slipper vara ett monster. Skitbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: