fredag, maj 01, 2009

På vägen mot det nya..


Korta jag fick hjälp idag av bakisOzkar som hängde upp lite gardiner på balkongen. Det är så skönt med våren som ändå är så ljus att det går att ha gardiner utan att det blir mörkt inne i lägenheten. Just nu håller jag på för fullt och förnyar och förbättrar mitt hem. Jag vill att balkongen verkligen ska vara ett till rum, fast ute. Mera myskänsla. Förvisso röker jag och typ drar åt sig lukt så det blir till att tvätta oftare men det är det värt! Inne har jag planer för nya möbler jag köpt men ännu inte hämtat. Har velat byta ut köksmöblerna och tvbänken länge nu och äntligen är det dags! Min önskan var gamla möbler som jag skulle göra om och dom perfekta möblerna hittade jag på kupan, röda korsets ställe i boländerna. Tvbänk, köksbord och fyra stolar för 275kronor. Bättre kan det inte bli. Ska hämta det efter helgen och sen ta hem och sandpappra och olja in. Kommer bli hur bra som helst! Hittade en tavelhylla på indiska också som kommer bli pricken över i:et. Äntligen kommer jag få det som jag vill ha det och jag är skitlycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: