torsdag, maj 21, 2009

Nya tröjor!


Jag älskar dom nya Club BR-tröjorna! Tunnare, bekvämare och mycket mer tydliga. Den som missar Club BR nu bör lämpligt vis uppsöka en optiker, för tydligare än så här blir det inte! Och som alltid när jag jobbar med Joanna så blir det mycket gjort. Känns skönt sen på kvällen när man stänger att det hänt saker. Skulle aldrig palla jobba på ett jobb där jag inte får vara effektiv! Nu måste jag för övrigt hitta en kalender, blir galen av att vara utan, min är spårlöst försvunnen!

1 kommentar:

  1. Fan, jag tyckte väl att det var du som sprang förbi mig när vi stod utanför BR-butiken. Inte sa du hej till varken mig, Sindy eller Josephine heller. Hmm... Elliot är alltid inne hos er och handlar totalt meningslös pokemon-kort! ;)

    SvaraRadera

Åsikt? Låt höra: