torsdag, maj 14, 2009


Guuuud! (någon måste man ju skrika på så varför inte prova att flirta in sig där?!). Det verkar inte finnas något ljus i tunneln.. Jag är fortfarande inte klar med tvätten i tvättstugan efter två vändor, ska dit strax igen. Hänga tvätt, vika tvätt. Tumla, städa upp efter mig. Det är fortfarande inte klart med slipningen. Till min stora besvikelse måste jag inse att det inte kommer bli klart.. Dammsuga och torka golven får jag göra på lördag morgon. Baka lika så. Sen vika mer tvätt. Och så ska jag antagligen gå till och från jobbet imorgon. Det är två dumma timmar fram och tillbaka. Man kan bli less för bra mycket mindre än så. Well, dags att gå, för att sen komma upp och bädda sängen, duscha och hålla sig vaken för sista turen till tvättstugan.. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: