fredag, maj 29, 2009

Ett Sommar-tecken!


När det ligger fullt med sommartabeller i fönstret på bussen vet man att snart är det sommar! Om helgen nu verkligen bjuder på kanonväder som utlovat så kanske jag faktiskt kommer känna det - sommarkänslorna! Gud vad jag längtar! Köpte hur som helst lite årstidspassande kläder igår. Har letat stan runt efter vissa plagg men helt utan resultat. Men så när jag väntade på bussen på stora torget igår så slog det mig. Åhlens då?! Gick upp och det som jag bara trodde fanns i mitt huvud fanns där! Har liksom inte vart något fan av Åhlens förut men deras diet märke 'att.' har ju faktiskt skitbra basicplagg som känns snygga till ett minimalt pris. Passar mig alldeles utmärkt eftersom att jag måste snåla för min egen del men däremot tokshoppa dagiskläder till Haley. Well, solen skiner, Espresso House bjuder på kaffekort och gratiskaffe, jag ska vara ledig i helgen och imorgon ska vi ha personalmys på bullit, fan vad bra jag mår just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: