onsdag, maj 27, 2009

Ett ÄCKEL går löst!

Så, då har jag varit hos doktorn. Jag är glad att jag bytt för äntligen har jag blivit tagen på allvar. Visserligen vart det dyrt att bli tagen på allvar, men förhoppningsvis kommer jag att se resultat! Kalaset började med en avgift på 140kronor, en obligatorisk läkaravgift. På apoteket slutade smällde dom på med en kostnad på 712,50:- för mina tre mediciner. Helt galet, men vad jag vet är detta en nödvändighet för att jag ska kunna fortsätta leva som en människa!

Förföljd och trakasserad/hotad av ett äckel
När jag klev på bussen vid hållplatsen i kåbo var det en gubbe som satt längst fram i bussen som kommenterade mig. Sa typ "åh, vilken härlig läckerbit, mumma..". Jag skyndade längre bak i bussen och ignorerade äcklet. När jag sedan kliver av blev jag nojjig och kollade så jag var själv av bussen. Det var jag.

Men så när jag kommit en bit så kommer han efter mig och säger att jag ska sakta ner så han kan se på mig och min sköna skjärt. Jag ignorerade och gick fort vidare. Han fortsätter gå efter mig och kommentera mig. Säger att han vill att jag ska runka hans kåta dase och så mumlar han tyska porrfilmsrepliker. Sjukt obehagligt. Vid busshållsplatsen några meter senare stannar jag till och ställer mig brevid en kvinna jag aldrig sett förut. Han säger åt henne att hon kan få titta på när han knullar sönder mig och skit. Hon säger åt honom att hn är sjuk. Då vänder han sig mot mig igen och säger att han vill "trycka upp sin stake i mitt anushål och dra mig i håret eftersom att jag är ett litet blont fittluder".

Jag plockar då upp telefonen och slår 112. Då säger han "ring polisen du, dom bryr sig inte bara för att jag är lite kåt på horor, dit ska du ringa sen när jag har våldtagit din smutsiga lilla fjortisfitta". Men på telefonen går det inga signaler och inget händer, tyvärr. Jag skriker åt honom att äckelgubbar som honom ska man klippa snoppen av, och att han kunde gå och hänga sig. Han skrattar och säger att det ska bli ett nöje att knulla sönder mig.

Under hela tiden klämmer han in en massa tyska porfilmsrepliker och stönar högt. Skitäckligt! Jag vart helt skakis efter att jag sprungit ifrån honom och kände att tårarna var nära. Låter kanske som ett vanligt äckelfyllo, men det var obehagligt och han var närgånen och hotade och hade sig. Sjukt arg på att det inte kopplade fram till 112. Kanske inte dit man ringer för en sån grej men det hade varit skönt att ha lite stöd iaf, dom brukar ju trots allt hänga i krokarna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: