tisdag, maj 26, 2009

Allergisk mot.. Vad?


Helt galet allergisk mot pollen, antar jag. Varje år blir jag förkyld, och sen kommer allt pollen och då kan jag inte andas vilket resulterar i att jag hostar lungorna ur mig. Igår hostade jag så jag kräktes flera gånger. Asjobbigt! Det är bättre dagtid men fram mot kvällen blir det helt sjukt! Det är svårt att somna, men så blir jag som medvetslös och hostar utan att ens vakna, tills jag spyr. Skönt att jag lånade en hel hög med Rocky av Adde förut, då har jag nåt att läsa i alla fall.. Tråkigt att jag lyckas träffa in värsta hostsjukan när min syster är på besök dock, hade mycket hellre gått med henne på stan idag! Försökte hälsa via mamma att hon skulle komma över på kafferep men budskapet gick nog inte fram, eller så är jag dissad, haha! Det gick i alla fall bra på dagis idag. Lämnade Haley där i lite mer än en timme, gick jättebra. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: