tisdag, april 28, 2009

Heldag i sthlm


Idag har jag och Joanna på mitt jobb haft en heldag i den stora huvudstaden. Tanken var att vi skulle äta lunch, shoppa och pierca oss. Vi tog tåget till sthlm, vandrade till Astralsgatan för att göra oss säkra på vart den låg och sen käkade vi kebab med bröd på kebabhouse vid hötorget. När vi fyllt våra magar och inte längre var otrevliga gick vi i några affärer utan att för bli lockade att spendera massa pengar. Vi hittade till systemet, köpte några öl och hittade sen vidare till piercingstället. Joanna var först ut med att trycka en nål genom bröstvårtan. Hon trodde att det skulle smärta men icke. Jag hoppade sedan upp på bristen utan byxor för att utsmycka mig söderut. Det sved till, och sedan var det över. Jag hade förväntat mig rejäl smärta, men den kom inte. Och har inte kommit nu heller efter flera timmar. Helt klart den lättaste piercingen låg gjort hittills! Snyggt vart det med! Jag kände mig som tagen ur en porrfilmsscen vid första anblick dock, men nu är jag bara väldigt glad över den!

1 kommentar:

  1. Susanna Eriksson30 april 2009 kl. 09:32

    Vadå söderut? vart har du peircat dig? där nere eller vadå?

    SvaraRadera

Åsikt? Låt höra: