lördag, april 18, 2009

Dagens äventyr var inte så värst äventyrligt. Ozkar drog med mig och Haley ut till sin mammas stuga. Cristin bjöd på fika, Pontus spelade luftgitarr och mimade vackert och Arvid berättade att det bästa med hans trädkoja var att man kan bajsa rakt ner i busken om man kände för det. Haley sov lite i bilen på vägen dit och hem, annars var det full rulle hela dagen som vanligt.

Hade en del att berätta men nu är jag så trött att jag smäller av. Phonebooth-filmen visas på tv och den är för jäkla bra för att bara utspelas på ett och samma ställe (bortsett från gatan dom går på i inledningen då..). Ska försöka orka kolla klart på den, minns inte hela filmen, skulle gärna se om den.

Jobbar imogon igen, slänger iväg något vettigt bloggmeddelande om det är sol, annars kommer jag att gömma mig inne i personalrummet. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: