söndag, mars 22, 2009

Om tolv timmar är jag hemma


Så sitter man på bussen igen. Jobba, åka buss och sova verkar vara det enda jag gör nu mera.. Egentligen brukar jag ringa min mamma när jag sitter på bussen, men jag kände att jag inte ville vara elak och väckas tidigt en söndag! Jag älskar själv att sova och vet hur irriterande det är att bli väckt när man inte 'behöver' gå upp.. Hur som helst, trött som fan är jag. Min lilla älskling var urusel på att sova i natt igen. Börjar fundera på om det har något att göra med att jag jobbat rätt mycket på senaste och att hennes mardrömmar har börjat. Känner mig i alla fall som värsta monstret.. Jag är så jävla avundsjuk på ozkar som sitter hemma med Haley hela dagarna. Eller jag hade gjort saker, aldrig bara suttit hemma, men att få vara med henne jämt, så himla lyxigt! Jag blir så arg på honom som inte förstår hur bra han har det. Bor gratis, äter någon annans mat (lagad dessutom!) och får oftast (läs nästan jämt) sina räkningar betalda. Spenderar bara sina pengar på sig själv, tar inget ansvar hemma, och får bara leka som en tre-åring hela dagarna. Om jag inte betalade allt åt oss tre jämt och slapp betala några räkningar skulle jag känna mig skitrik, dock är det väl kanske ändå ingen vidare bra idé! Nej.. Jag vet inte vad jag ska göra, bara att jag inte kan fortsätta såhär för det kommer bara att suga min livskraft ur mig mer och mer. Jag vill inte vara den som slutade le och bara var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: